Ponuka odborov pre školský rok 2023/2024

5-ročný študijný odbor
4-ročné študijné odbory
2561 M informačné a sieťové technológie
2571 K správca inteligentných a digitálnych systémov

2682 K mechanik počítačových sietí
3447 K grafik digitálnych médií

2675 M elektrotechnika
2679 K mechanik - mechatronik - duálne vzdelávanie vo firmách Brose Prievidza spol. s.r.o. a GeWiS
                                                       Slovakia s.r.o. Možnosť získania certifikátu odbornej spôsobilosti,
                                                       ktorý vydáva Slovensko-nemecká obchodná a priemyselná komora
3-ročné učebné odbory
2466 H 02 mechanik opravár - stroje a zariadenia - duálne vzdelávanie vo firme Scheuch s.r.o.
                                                                                   Možnosť získania motivačného štipendia a krajského
                                                                                   štipendia
2683 H 11 elektromechanik - silnoprúdová technika

Okruhy maturitných tém z odborných informatických predmetov

odbor grafik digitálnych médií

 

  1. Základy vektorovej a bitmapovej grafiky
  2. Základy spracovania sekvencií
  3. Selekcie a transformácie v bitmapovom editore
  4. Symboly pri spracovaní sekvencií
  5. Retušovanie v bitmapovom editore
  6. Vytváranie animácií
  7. Maľovanie
  8. Zvuk v animáciách
  9. Vrsty v bitmapovom editore
  10. ActionScript I.
  11. Text v bitmapovom editore
  12. Kreslenie v bitmapovom editore
  13. 3D modelovanie
  14. Vektorová grafika
  15. Spracovanie videa
  16. Spracovanie textu pre webstránku
  17. Spracovanie zvuku
  18. Skenery
  19. Počítačové siete, Internet, služba www
  20. Správa farieb vo Photoshope
  21. Štruktúra webstránky
  22. Filtre v bitmapovom editore
  23. Grafika a multimédiá vo webstránke
  24. Tabuľky vo webstránke
  25. Navigácia vo webstránke
  26. Zoznamy
  27. Vzhľad webstránky pomocou štýlov
  28. Polohovanie prvkov webstránky
  29. Rollovery
  30. Formuláre vo webstránke
  31. PHP – práca so súborom
  32. Elektronické publikácie
  33. Grafické prvky a grafické editory
  34. Vlastnosti obrazu
  35. Svetlo a farby
  36. Písmo
  37. Grafické techniky
  38. Polygrafický proces
  39. Potláčané materiály a tlačové farby
  40. Kniha a dokončovacie spracovanie
  41. Vektorový program CorelDraw
  42. Digitálne média
  43. Zalamovanie stránok