Ponuka odborov pre školský rok 2023/2024

5-ročný študijný odbor
4-ročné študijné odbory
2561 M informačné a sieťové technológie
2571 K správca inteligentných a digitálnych systémov

2682 K mechanik počítačových sietí
3447 K grafik digitálnych médií

2675 M elektrotechnika
2679 K mechanik - mechatronik - duálne vzdelávanie vo firmách Brose Prievidza spol. s.r.o. a GeWiS
                                                       Slovakia s.r.o. Možnosť získania certifikátu odbornej spôsobilosti,
                                                       ktorý vydáva Slovensko-nemecká obchodná a priemyselná komora
3-ročné učebné odbory
2466 H 02 mechanik opravár - stroje a zariadenia - duálne vzdelávanie vo firme Scheuch s.r.o.
                                                                                   Možnosť získania motivačného štipendia a krajského
                                                                                   štipendia
2683 H 11 elektromechanik - silnoprúdová technika

 


Master of Rhetoric

Dňa 30.11. 2022 sa v Trenčíne konalo krajské kolo súťaže: Master of Rhetoric. Našu školu reprezentovali naši žiaci: Matthew Gregory Hysan z 2.A triedy (kategória mladší študenti) a Kristína Kubovičová z 3.A triedy (kategória starší študenti).

V ťažkej konkurencii sa náš žiak M.G. Hysen umiestnil na 12. mieste (z 24 súťažiacich) a K. Kubovičová na 13. mieste (z 19 súťažiacich).

Srdečne gratulujeme! Ďakujem učiteľom za prípravu žiakov a za ich sprevádzanie.

Mgr. Maroš Štorcel, vedúci PK CUJ  


BEST IN ENGLISH

Dňa 30.11. 2022 sa v priestoroch našej školy konala medzinárodná online súťaž z anglického jazyka pod názvom: BEST IN ENGLISH. Do online súťaže sa zapojili žiaci zo všetkých študijných odborov našej školy. Naši žiaci dosiahli výsledky na veľmi dobrej až výbornej úrovni.

Srdečne gratulujeme! Ďakujem žiakom za ich účasť a učiteľom za organizáciu tejto veľmi zaujímavej medzinárodnej súťaže.

Mgr. Maroš Štorcel, vedúci PK CUJ


Olympiáda z anglického jazyka

Dňa 25.11. 2022 sa v našej škole konala olympiáda z anglického jazyka v kategórii 2C1. Na prvých troch miestach sa umiestnili:
1.miesto: Stanislava Straková zo 4.A triedy,
2. miesto: Lenka Michaldová z 3.A triedy,
3.miesto Bibiána Priska Barkocziová z 5.A triedy.
Olympiáda prebiehala na úrovni C1. Všetci žiaci boli úspešnými riešiteľmi.

Stanislava Straková nás bude v danej kategórii ďalej reprezentovať na krajskom kole 16.2. 2023.

Srdečne gratulujeme víťazom! Ďakujem všetkým žiakom za ich účasť a rovnako ďakujem učiteľom za prípravu žiakov a za prípravu a realizáciu olympiády v kat. 2C1.

25.11. 2022 sa v priestoroch našej školy konala aj olympiáda z anglického jazyka v kategórii 2D. Na prvých troch miestach sa umiestnili:
1.miesto: Filip Štrba zo 4.C triedy,
2. miesto: Marek Oršula z 3.C triedy,
3. miesto: Matúš Mozdeň zo 4.B triedy.
Olympiáda prebiehala na úrovni B1/B2.

Filip Štrba nás bude v danej kategórii reprezentovať na okresnom kole 19.1. 2023.

Srdečne gratulujeme víťazom! Ďakujem všetkým žiakom za ich účasť. Zároveň ďakujem učiteľom za prípravu žiakov a za prípravu a realizáciu olympiády v kat. 2D.

Mgr. Maroš Štorcel, vedúci PK CUJ


ZENIT v programovaní

Dňa 18.10.2022 sa uskutočnilo školské kolo súťaže ZENIT v programovaní. Žiaci boli rozdelení do dvoch skupín: skupina A (žiaci 3. a 4. ročníka) a skupina B (žiaci 1. a 2. ročníka).

V skupine A súťažilo 9 žiakov - Serhii Didenko, Dávid Gregor, Jakub Kovalčík, Ľuboš Noska, Jakub Matiaško a Ján Pullmann, všetci z 3.C triedy odbor IST. Dopĺňali ich Filip Štrba zo 4.C triedy, odbor IST a Jakub Husák a Viktor Rendek z 3.B triedy, odbor SIDS.

V skupine  B súťažilo 6 žiakov - Jakub Balčirák, Tomáš Kodák, Maroš Kováč, Peter Nagy a Ivan Zelman, všetci z 2.C triedy, odbor IST a Martin Noska z 1.C triedy, odbor IST.

Spomedzi všetkých riešiteľov do krajského kola postúpil Ján Pullmann, ktorý sa stal úspešným riešiteľom a umiestnil sa na peknom 12. mieste.

K dosiahnutým úspechom gratulujeme!


ZENIT v strojárstve

Dňa 23.11.2022 sa náš žiak OLEG RUŽIČKA z 2. D triedy zúčastnil krajského kola súťaže Zenit v strojárstve v Považskej Bystrici kategórii R a obsadil 3. miesto.

Zenit je súťaž „Zručnosť, elán, nápaditosť, invencia, tvorivosť“ a je podporou na vyhľadávanie talentovaných a nadaných žiakov, rozvíjanie tvorivých kompetencií žiakov, odborno-teoretických vedomostí a odborno-praktických schopností a zručností v strojárstve.

Kategória R je kategória zameraná na teoretické vedomosti a praktické zručnosti pri výrobe súčiastok podľa výkresovej dokumentácie, vrátane vypracovania technologických postupov. Pri výrobe súčiastky sa používajú ručné postupy alebo základné operácie- vŕtanie, rezanie závitov. Ako vo všetkých súťažiach aj tu platí, že vyhráva každý, kto sa zbaví trémy, zapojí sa naplno do súťaže a ukáže svoje nadanie, schopnosti a cieľavedomosť. Súťaž je mimoriadne prínosnou skúsenosťou, vytvára priestor na sebarealizáciu žiakov, aplikáciu ich vedomostí získaných vo vyučovacom procese a ukážku odborných teoretických a praktických zručností.

Srdečne gratulujeme k umiestneniu!

čítaj viac....


Exkurzia do koncentračného tábora v Osvienčime
Deň s mládežou - Mladí pre Prievidzu
Biela pastelka

 

 

 

 

 

Názov projektu: Cezhraničný systém manažérstva kvality v odbornom vzdelávaní

Merateľné ukazovatele

  1. Počet účastníkov cezhraničných programov spoločného vzdelávania a odbornej prípravy na podporu zamestnanosti mladých ľudí, možnosti vzdelávania a vyššieho odborného vzdelávania

    - Plánovaná hodnota – 17
    - Skutočná hodnota – 17

    Hodnota uvedeného merateľného ukazovateľa predstavuje počet účastníkov na strane VP v rámci aktivít A8, A9, A10, pri ktorých bol merateľný ukazovateľ nastavený. HCP vykazuje svoje hodnoty. Uvedené aktivity boli zrealizované v 3. monitorovacom období. V rámci aktivity A8 sa účastníci zúčastnili školení v programoch SolidWorks, SolidCam a SolidElectrical. Vyškolilo sa 5 odborných pedagogických zamestnancov strojárskych a elektrotechnických predmetov Strednej odbornej školy Handlová. V rámci aktivít A9 a A10 sa účastníci zúčastnili výmenných stáží žiakov a pedagógov zo SOŠ Handlová. Išlo o 10 žiakov a 2 pedagogických odborných zamestnancov. MU bol naplnený.

  2. Podporené partnerstvá v oblasti vzdelávania (vrátane celoživotného vzdelávania)

    - Plánovaná hodnota – 1
    - Skutočná hodnota – 1

    Merateľný ukazovateľ vykazuje len VP. Realizácia projektovej aktivity D1, v rámci ktorej bol nastavený merateľný ukazovateľ trvala počas celej doby realizácie projektu. Vytvorili sme partnerstvo dvoch partnerov, ktorí sa aktívne podieľali na spoločnom projekte. Vzájomnou cezhraničnou spoluprácou ho prehlbovali. Partnerské školy spoločne plánovali aktivity za účelom úspešného ukončenia projektu, naplnení merateľných ukazovateľov a dosiahnutí naplánovaných výstupov. Vytvoril sa predpoklad dlhodobej spolupráce nielen v rámci udržateľnosti projektu po dobu 5 rokov, ale aj predpoklad spolupráce pri iných projektových aktivitách, nakoľko školy majú obdobné zamerania, ciele a vzdelávacie programy.

  3. Spoločné nástroje na podporu odborného vzdelávania v cezhraničnom regióne

    - Plánovaná hodnota – 1
    - Skutočná hodnota – 1

    Partneri projektu naplnili spoločnou prácou merateľný ukazovateľ, ale jeho hodnotu vykazuje len vedúci partner. Merateľný ukazovateľ bol nastavený v rámci realizácie aktivity A2, ktorá trvala počas celej doby realizácie projektu. Projektové tímy z oboch škôl vytvorili spoločný vzdelávací program ako nástroj na zvyšovanie atraktívnosti a efektívnosti odborného vzdelávania, ktorý poslúži na postupné odstraňovanie bariér pri uznávaní kvalifikácií medzi obidvoma partnermi. Je zameraný na zavedenie systému kontroly kvality a certifikácie do výučby strojárskych a elektrotechnických predmetov. Jeho cieľom je zavedenie manažérstva kvality do vyučovania odborných predmetov a má cezhraničný charakter. Spoločnému vzdelávaciemu programu predchádzalo vytvorenie spoločného učebného materiálu - učebný text ,,Kvalita nie je náhoda" a pracovné listy zo strojárstva a elektrotechniky. Vzájomná spolupráca partnerov smerovala k podpore odborného vzdelávania na oboch školách, posilneniu a skvalitneniu výchovno-vzdelávacieho procesu v oblasti strojárstva a elektrotechniky, získaniu nových kompetencií, odborných vedomostí, zručností nielen u žiakov ale aj odborných pedagogických zamestnancov. Väčšina odborných zamestnancov zapojených do projektu v obidvoch partnerských školách je kvalifikovaná iba v jednej odbornosti a práve tieto aktivity poskytli príležitosť pracovať spolu na komplexných témach, v ktorých sa prelínajú úlohy zo strojárstva, elektrotechniky a IKT.

  4. Vytvorené spoločné prvky systému vzdelávania aplikované v cezhraničnom regióne

    - Plánovaná hodnota – 1
    - Skutočná hodnota – 1

    Merateľný ukazovateľ vykazuje len VP. Skutočná hodnota merateľného ukazovateľa bola naplnená v druhej polovici plnenia projektu, zrealizovaním aktivity A7, ktorá sa uskutočnila v období 03/2021 – 04/2021. Projektové tímy VP i HCP vytvorili spoločné prvky systému vzdelávania, ktoré tvorí učebný text s názvom Kvalita nie je náhoda, pracovné listy ,,Kontrola kvality v strojárstve“ a pracovné listy ,,Kontrola kvality v elektrotechnike“. Uvedené učebné materiály sú súčasťou spoločného vzdelávacieho programu a budú zavedené do výučby od septembra 2021. Tlač projektových výstupov zabezpečil VP aj pre svojho HCP. Učebný materiál bol vytlačený aj v slovenskom aj českom jazyku. Samotný manuál je k dispozícii obom školám a ich žiakom, pedagógom za účelom získania nových odborných kompetencií a vedomostí aj v tlačenej podobe a v elektronickej verzii na web stránkach škôl.

späť na úvod