Nadstavbové a pomaturitné štúdium

Nadstavbové štúdium
6403 L - podnikanie v remeslách a službách
2414 L 01 - strojárstvo - výroba, montáž a 
             oprava prístrojov, strojov a zariadení

Pomaturitné štúdium
6851 N sociálno - právna činnosť

Prihlášky s prílohami do nadstavbového štúdia je potrebné zaslať najneskôr do 31.5.2022.
Prihlášky s prílohami do pomaturitného štúdia je potrebné zaslať v 1. termíne do 31.5.2022, v 2. termíne do 31.7.2022.
Dokumenty na stiahnutie:

Prijímacie konanie pre školský rok 2022/2023

Oznamujeme všetkým žiakom základnej školy, ktorí neboli úspešní v I. kole prijímacích skúšok, že sa na našej škole uskutoční II. kolo prijímacieho konania do nasledovných odborov:

  • 6317 M 74 obchodná akadémia - bilingválne štúdium - 6 voľných miest
  • 2679 K mechanik - mechatronik - 3 voľné miesta
  • 2466 H 02 mechanik opravár - stroje a zariadenia - 3 voľné miesta
  • 2683 H 11 elektromechanik - silnoprúdová technika - 5 voľných miest

Termín konania II. kola prijímacích skúšok sa uskutoční dňa 21. 06. 2022 (utorok). Prihlášky na štúdium bude možné poslať prostredníctvom edupage do 20. 06. 2022 alebo poštou v papierovej forme do 17.06.2022.


Organizácia internej časti maturitnej skúšky
(aktualizované 3.6.2022)

slovenský jazyk a literatúra
anglický jazyk
odborné predmety
matematika


Opäť skvelé výsledky študentov informačných a sieťových technológií
zo SOŠ Handlová

Dňa 21.04.2022 sa konal už 17. ročník prestížnej študentskej súťaže Networking Academy Games (NAG 2022). Táto súťaž umožňuje študentom stredných a vysokých škôl ukázať svoje vedomosti a schopnosti z oblasti počítačových sietí, ktoré získali štúdiom v rámci uvedeného programu. Študenti súperili podľa náročnosti úloh postupne od školského cez národné až po medzinárodné kolo. Súčasťou súťaže je on-line vedomostný test a riešenie praktickej úlohy.

Študentskú súťaž NAG 2022 organizuje spoločnosť Cisco Systems Slovakia v spolupráci s ASC/ITC pri Technickej univerzite v Košiciach, ITC pri Slovenskej technickej univerzite v Bratislave, ITC Žilinskej univerzity a Univerzita Pavla Jozefa Šafárika.

Aj napriek nevhodnému termínu (v čase prijímacích skúšok na VŠ a z tohto dôvodu nemožnosti účasti študentov štvrtých ročníkov) dosiahli mladší študenti SOŠ Handlová skvelé výsledky. Z viac ako 100 súťažiacich z celého Slovenska sa všetci traja súťažiaci z našej školy umiestnili v prvej dvadsiatke:
4.miesto: Samuel Lupták, študent 3.C, odbor IST
16.miesto: Filip Štrba, študent 3.C, odbor IST
17. miesto: Ján Pullmann, študent 2.C, odbor IST

Ďakujeme chlapcom za výbornú reprezentáciu našej školy.


Aktuálne ponuky práce v SOŠ Handlová

Učiteľ/ka SŠ - anglický jazyk
Učiteľ/ka SŠ - informatika
Učiteľ/ka SŠ - elektrotechnika
Učiteľ/ka SŠ - mechatronika
Učiteľ/ka SŠ - fyzika
Majster odbornej výchovy
Vedúci školskej jedálne


Dejepisná exkurzia
ROBO-VOZÍTKO PLZEŇ 2022
Súťaž Majster Rétor - Anglická sekcia
Best in English
Olympiáda v anglickom jazyku
NET&FIIT 2022 - ďalší úspech sieťarov zo SOŠ Handlová
„Európska mobilita – vzdelávanie, skúsenosť a prax“
Vianočné aktivity ŽŠR
Finančné zbierky organizované ŽŠR
Európsky deň jazykov
Medzinárodná robotická súťaž ROBO vozítko Plzeň 2021 EU
Stredoškolská odborná činnosť

 

 

 

 

 

Názov projektu: Cezhraničný systém manažérstva kvality v odbornom vzdelávaní

Merateľné ukazovatele

  1. Počet účastníkov cezhraničných programov spoločného vzdelávania a odbornej prípravy na podporu zamestnanosti mladých ľudí, možnosti vzdelávania a vyššieho odborného vzdelávania

    - Plánovaná hodnota – 17
    - Skutočná hodnota – 17

    Hodnota uvedeného merateľného ukazovateľa predstavuje počet účastníkov na strane VP v rámci aktivít A8, A9, A10, pri ktorých bol merateľný ukazovateľ nastavený. HCP vykazuje svoje hodnoty. Uvedené aktivity boli zrealizované v 3. monitorovacom období. V rámci aktivity A8 sa účastníci zúčastnili školení v programoch SolidWorks, SolidCam a SolidElectrical. Vyškolilo sa 5 odborných pedagogických zamestnancov strojárskych a elektrotechnických predmetov Strednej odbornej školy Handlová. V rámci aktivít A9 a A10 sa účastníci zúčastnili výmenných stáží žiakov a pedagógov zo SOŠ Handlová. Išlo o 10 žiakov a 2 pedagogických odborných zamestnancov. MU bol naplnený.

  2. Podporené partnerstvá v oblasti vzdelávania (vrátane celoživotného vzdelávania)

    - Plánovaná hodnota – 1
    - Skutočná hodnota – 1

    Merateľný ukazovateľ vykazuje len VP. Realizácia projektovej aktivity D1, v rámci ktorej bol nastavený merateľný ukazovateľ trvala počas celej doby realizácie projektu. Vytvorili sme partnerstvo dvoch partnerov, ktorí sa aktívne podieľali na spoločnom projekte. Vzájomnou cezhraničnou spoluprácou ho prehlbovali. Partnerské školy spoločne plánovali aktivity za účelom úspešného ukončenia projektu, naplnení merateľných ukazovateľov a dosiahnutí naplánovaných výstupov. Vytvoril sa predpoklad dlhodobej spolupráce nielen v rámci udržateľnosti projektu po dobu 5 rokov, ale aj predpoklad spolupráce pri iných projektových aktivitách, nakoľko školy majú obdobné zamerania, ciele a vzdelávacie programy.

  3. Spoločné nástroje na podporu odborného vzdelávania v cezhraničnom regióne

    - Plánovaná hodnota – 1
    - Skutočná hodnota – 1

    Partneri projektu naplnili spoločnou prácou merateľný ukazovateľ, ale jeho hodnotu vykazuje len vedúci partner. Merateľný ukazovateľ bol nastavený v rámci realizácie aktivity A2, ktorá trvala počas celej doby realizácie projektu. Projektové tímy z oboch škôl vytvorili spoločný vzdelávací program ako nástroj na zvyšovanie atraktívnosti a efektívnosti odborného vzdelávania, ktorý poslúži na postupné odstraňovanie bariér pri uznávaní kvalifikácií medzi obidvoma partnermi. Je zameraný na zavedenie systému kontroly kvality a certifikácie do výučby strojárskych a elektrotechnických predmetov. Jeho cieľom je zavedenie manažérstva kvality do vyučovania odborných predmetov a má cezhraničný charakter. Spoločnému vzdelávaciemu programu predchádzalo vytvorenie spoločného učebného materiálu - učebný text ,,Kvalita nie je náhoda" a pracovné listy zo strojárstva a elektrotechniky. Vzájomná spolupráca partnerov smerovala k podpore odborného vzdelávania na oboch školách, posilneniu a skvalitneniu výchovno-vzdelávacieho procesu v oblasti strojárstva a elektrotechniky, získaniu nových kompetencií, odborných vedomostí, zručností nielen u žiakov ale aj odborných pedagogických zamestnancov. Väčšina odborných zamestnancov zapojených do projektu v obidvoch partnerských školách je kvalifikovaná iba v jednej odbornosti a práve tieto aktivity poskytli príležitosť pracovať spolu na komplexných témach, v ktorých sa prelínajú úlohy zo strojárstva, elektrotechniky a IKT.

  4. Vytvorené spoločné prvky systému vzdelávania aplikované v cezhraničnom regióne

    - Plánovaná hodnota – 1
    - Skutočná hodnota – 1

    Merateľný ukazovateľ vykazuje len VP. Skutočná hodnota merateľného ukazovateľa bola naplnená v druhej polovici plnenia projektu, zrealizovaním aktivity A7, ktorá sa uskutočnila v období 03/2021 – 04/2021. Projektové tímy VP i HCP vytvorili spoločné prvky systému vzdelávania, ktoré tvorí učebný text s názvom Kvalita nie je náhoda, pracovné listy ,,Kontrola kvality v strojárstve“ a pracovné listy ,,Kontrola kvality v elektrotechnike“. Uvedené učebné materiály sú súčasťou spoločného vzdelávacieho programu a budú zavedené do výučby od septembra 2021. Tlač projektových výstupov zabezpečil VP aj pre svojho HCP. Učebný materiál bol vytlačený aj v slovenskom aj českom jazyku. Samotný manuál je k dispozícii obom školám a ich žiakom, pedagógom za účelom získania nových odborných kompetencií a vedomostí aj v tlačenej podobe a v elektronickej verzii na web stránkach škôl.

späť na úvod